diumenge, 4 de desembre del 2016

Arriba el fred a Ràdio Poch 17



Arriba el fred a Ràdio Poch 17, per això podreu escoltar Els bons consells per no passar fred; les Ràdionotícies de novembre;  i un conte, vora la llar de foc: La Caputxeta Vermella.  
Els bons consells, ja sabeu que també els podreu veure en vídeo.

diumenge, 13 de novembre del 2016

Segon Ràdio Poch 17

Aquest és el segon programa RÀDIO POCH 17.  Hi trobareu les Radionotícies, Els bons consells d'una dieta saludable, també en format vídeo. I per acabar, una interessant entrevista a l'Antonio Amador, l'entrenador de futbol de la nostra escola.


RÀDIO POCH 17

RÀDIO POCH 17!!, és el primer programa d'aquesta temporada que han preparat els alumnes del segon equip del taller de ràdio.
Serà el magazín que ens acompanyarà aquest curs, amb les ja conegudes Radionotícies. Enguany tindrem un segon apartat que serà Els bons consells, que també oferirem en format vídeo. 
En aquesta ocasió per acabar tindrem unes Endevinalles i enganyifes.

dimecres, 12 d’octubre del 2016

Els Delegats Verds de l'Escola Martí Poch

L'Escola Martí Poch avança cap a ser ESCOLA VERDA. Aquí podreu conèixer el Comitè Ambiental que ja s'ha estrenat en la seva feina.

diumenge, 9 d’octubre del 2016

M. Pilar Pons, alumna i mestra de l'escola Martí Poch

Podríem dir que comencem aquest curs  de manera similar a com vam acabar el passat juny: amb un comiat.  La primera entrada del present curs al bloc de l'EMPràdio està dedicada a la senyoreta M. Pilar Pons Morató en el seu darrer dia a l'escola.
Ella ha estat alumna d'aquest centre i més tard hi ha dedicat molts anys de la seva vida com a mestra.
Aquí podreu escoltar molts dels seus records, vivències i desitjos en la conversa que ha mantingut amb alguns alumnes de sisè, la Glòria i l'Ester.

dilluns, 27 de juny del 2016

ÚLTIM DIA...

L'últim dia d'aquest curs es van trobar alguns alumnes de sisè amb unes mestres de l'escola: l'Elvira, la Maria i l'Ester.  
Per a les dues primeres s'acabava tot una llarga etapa de treball al món educatiu. Els joves també tancaven el seu camí a l'escola Martí Poch.
Van parlar i van posar sobre la taula records, projectes i desitjos... Ara els podeu escoltar!

dissabte, 11 de juny del 2016

L'AVI MARINER

Avui al programa radiofònic dedicat al món de l'havanera, Sons de la terra de Ràdio Estel, en Gerard Carrion ha dedicat a tots els nens i nenes de l'escola Martí Poch, i afegeixo especialment a tota la colla de cicle mitjà, aquesta coneguda cançó.  
De moment us deixem l'enllaç.  Pareu atenció a partir del minut 22 fins al 26.

Sons de la terra - 11-06-2016

Moltes gràcies, Gerard! Guardarem bon record d'aquesta cançó marinera.